Unieważnienie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Główny księgowy
INFORMACJA KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W WOLSZTYNIE
Na podstawie § 5 art. 5 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Środowiskowym Domu Samopomocy w Wolsztynie, informuję o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Główny Księgowy.
Wolsztyn, 2022-11-24
Kierownik Środowiskowego
Domu Samopomocy
/-/ Grzegorz Dolaciński
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W WOLSZTYNIE
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Główny księgowy
- Nazwa i adres jednostki: Środowiskowy Dom Samopomocy w Wolsztynie, ul. Komorowska 1D, 64-200 Wolsztyn
- Wymagania niezbędne dla kandydata:
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- spełnia jeden z poniższych warunków:
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie obywatelstwa polskiego;
5) posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
6) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów finansowych i kadrowych;
7) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
8) nieposzlakowana opinia;
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość prawa z zakresu administracji samorządowej, finansów publicznych i rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej;
- umiejętność logicznego myślenia, selekcji informacji, kreatywność;
- biegła znajomość kodeksu pracy, przepisów bhp i ppoż. Ustawy o pracownikach samorządowych – w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań,
- biegła obsługa pakietu MS Office;
- znajomość zagadnień płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych.
- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej;
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- znajomość zagadnień płacowych i ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych;
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- obowiązki i odpowiedzialność wynikające z ustawy o finansach publicznych w zakresie:
a) prowadzenia rachunkowości jednostki;
b) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
c) dokonywania wstępnej kontroli
d) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
e) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- opracowywanie i nadzór nad sporządzaniem rocznych planów finansowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz i bilansów,
- nadzór nad bieżącą realizacją budżetu Domu i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości, zarządzeń i decyzji Kierownika,
- wykonywanie innych zadań w miarę występujących potrzeb, w zakresie spraw finansowo księgowych zapewniające sprawne funkcjonowanie jednostki,
- odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika,
- współpraca ze Skarbnikiem Gminy.
Ponadto:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników ŚDS w Wolsztynie zgodnie z Kodeksem Pracy;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników;
- przygotowywanie miesięcznych list obecności;
- sporządzanie umów o pracę, umów o dzieło i zleceń;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników;
- prowadzenie sekretariatu;
- redagowanie pism;
- wydawanie zaświadczeń pracowniczych;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- realizacja procedur wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych
Szczegółowe zadania zostaną określone w opisie stanowiska pracy i określeniu zakresu kompetencji i zadań.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
- termin rozpoczęcia pracy na stanowisku – 1 stycznia 2023 roku;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony na 6 miesięcy z dalszą możliwością dalszego zatrudnienia na czas określony lub nieokreślony;
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolsztynie;
- praca z monitorem ekranowym;
- obsługa urządzeń biurowych;
- w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
- w przypadku osób zatrudnionych po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
6. Wskaźnik zatrudnienia:
Nowotworzona jednostka organizacyjna.
7. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP);
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata (wg wzoru dostępnego na BIP);
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.;
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.;
- o nieposzlakowanej opinii; zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.;
- o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku urzędniczym;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy).
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wolsztynie, w formie elektronicznej przez system Elektronicznej Skrzynki Podawczej pod adresem http://epuap.gov.pl/ podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, bądź przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn;
- dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wolsztynie lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy w Wolsztynie”;
- dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
2 grudnia 2022 r. do godz. 12.00; - o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wolsztyn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Wolsztynie, Rynek 1;
- dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat,
a następnie przekazane do archiwum zakładowego; - dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione
o terminie kolejnego etapu naboru; - w procesie naboru administratorem danych osobowych pozostaje Kierownik Samodzielnego Domu Samopomocy w Wolsztynie, ul. Komorowska 1D, 64-200 Wolsztyn;
- Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze dostępna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wolsztyn.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.
- Informacji udziela Kierownik ŚDS w Wolsztynie Grzegorz Dolaciński, tel. 507 760 789.
Wolsztyn, 22 listopada 2022 roku
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy
/-/ Grzegorz Dolaciński
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Ogłoszenie znajduje się pod linkiem:
https://bip.wolsztyn.pl/m,30,ogloszenia-o-naborze.html